Impact of online automated learning path on student learning: the MindMath project in elementary algebra - Laboratoire de Didactique André Revuz Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2021

Impact of online automated learning path on student learning: the MindMath project in elementary algebra

Fichier principal
Vignette du fichier
Grugeon-Allys_TSG25_2021.pdf (89.49 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03317785 , version 1 (07-08-2021)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03317785 , version 1

Citer

Brigitte Grugeon-Allys, Elann Lesnes-Cuisiniez, Fabrice Vandebrouck. Impact of online automated learning path on student learning: the MindMath project in elementary algebra. 14th International Congress on Mathematical Education, Jul 2021, Shangai, China. ⟨hal-03317785⟩
45 Consultations
67 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More