HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Quand la devinette devient un genre scolaire. Analyse didactique d’une séquence de lecture-écriture en CP/CE1

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-cyu.archives-ouvertes.fr//hal-02980923
Contributor : Cybu Recherche Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, October 27, 2020 - 4:38:13 PM
Last modification on : Wednesday, February 10, 2021 - 3:20:20 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02980923, version 1

Collections

Citation

Nathalie Denizot. Quand la devinette devient un genre scolaire. Analyse didactique d’une séquence de lecture-écriture en CP/CE1. Recherches. Revue de didactique et de pédagogie du français, ARDPF, 2016, 65, pp.17-31. ⟨hal-02980923⟩

Share

Metrics

Record views

15